The COVID-19 pandemic has had a devastating impact on mental health. The content on this page has been created and curated by mental health professionals with the goal of advising and supporting mothers.
For more such content, visit the Perinatal Mental Health Project’s website.
- Go fenya kgatelelo ya monagano, botšhogi le bokgoba nakong ya COVID-19
- Go lwantšhana le tlhorišo ya ka malapeng nakong ya COVID-19
- Go laola kgatelelo ya managano bjalo ka mma nakong ya COVID-19
- How do I deal with changes in how services work: Nka phela bjang ka diphetogo tša ka tsela yeo ditirelo di abiwago ka gona?
- How do you know if you’re depressed: O tseba bjang gore ona le kgatelo ya monagano?
- How do you know if you’re worrying too much: O tseba bjang gore o tshwenyega kudu?
- How should I deal with suicidal thoughts during COVID-19: Naa nka šogana bjang le megopolo ya go seloke goba ya go ipolaya nakong ye ya COVID-19?