The COVID-19 pandemic has had a devastating impact on mental health. The content on this page has been created and curated by mental health professionals with the goal of advising and supporting mothers.
For more such content, visit the Perinatal Mental Health Project’s website.
- Ho sebetsana le tetebelo, letshoho le bokgoba nakong ya COVID-19
- Ho sebetsana le dikgoka tsa malapeng nakong ya COVID-19
- Ho sebetsana le kgatello ya kelello jwaloka mme nakong ya COVID-19
- How do you know if you’re worrying too much: O ka tseba jwang haeba o ngongorehile ho feta tekano?
- How should I deal with suicidal thoughts during COVID-19: Nka sebetsana jwang le ho tetebela le maikutlo a ho ipolaya nakong ya COVID-19?
- How do you know if you’re depressed: O ka tseba jwang haeba o tetebetse maikutlong?
- How do I deal with changes in how services work: Nka sebetsana jwang le diphetoho?